مدیریت رسانه

یک رسانه انقلابی؛ رسانه ای پویا، جذاب، بر مبنای اصول اسلام و در جهت بیداری انسان ها است.

مدیریت رسانه

یک رسانه انقلابی؛ رسانه ای پویا، جذاب، بر مبنای اصول اسلام و در جهت بیداری انسان ها است.

پیشرفت هم راه است هم هدف!!!

چهارشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۱، ۱۲:۰۱ ق.ظ
پیشرفت یعنى حرکت به جلو. چطور حرکت به جلو میتواند هدف قرار بگیرد؟ توضیحش این است که پیشرفت انسان هرگز متوقف نمیشود. یعنى خداى متعال انسان را آنچنان آفریده است که حرکت او به جلو در میدانهاى مختلف، هیچ وقت به حد یقف نمیرسد. به هر مرحله‌اى که شما برسید - چه در مراحل مادى و چه معنوى - مطمئناً توقف در آن مرحله، براى انسان علاقه‌مند به پیشرفت، معنا ندارد. بنابراین پیشرفت، هم راه است، هم هدف است. باید دائم به حرکت ادامه داد و پیش رفت.
 ملت ایران این استعداد را دارد که آنقدر پیشرفت کند که بتواند در جهات گوناگون به عنوان یک الگوئى در دنیا خودش را نشان دهد. چرا ما به خودمان بدبین باشیم؟ چرا با نظر تحقیر به خودمان و ملت خودمان و آینده‌ى خودمان نگاه کنیم؟ دشمن میخواهد این را به ملت ما تلقین کند و در طول سالهاى متمادى تلقین کرده است. اینجور باوراندند که حتماً عنصر غربى پیشرو است و باید دنبال او حرکت کرد؛ نه، یک روزى تاریخ ما به ما نشان میدهد که قضیه بعکس بوده است. ما در دنیا پیشرو بودیم؛ پیشرو در علم بودیم، پیشرو در صنعت بودیم، پیشرو در تمدن‌سازى بودیم، پیشرو در فرهنگ بودیم؛ دیگران از ما یاد میگرفتند، مى‌آموختند؛ چرا امروز همان طور نشود؟ همت جوانان ما و نگاه آنها به مقوله‌ى پیشرفت باید آنجور باشد که ما آن آینده را در نظر بگیریم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۸/۲۴
سبحان رضائی

نظرات  (۲)

سلام اقای رضایی من امسال برای ارشد علوم ارتباطات شرکت کردم ولی چون رشته کارشناسیم علوم ارتباطات نبوده در مورد منابع و چگونه خواندن انها سوالات زیادی توی ذهنمه و اصلا نمیدونم چطوری این همه منابع علوم ارتباطات رو بخونم....از اونجایی که شما در رشته مدیریت رسانه تجربه دارید ومن هم میخواهم همین گرایش را در ارشد انتخاب کنم خواهش میکنم بهم کمک کنید به کمکتون خیلی احتیاج دارم همین طور به راهنماییاتون... مرسی منتظر ایمیلتون هستم. 
پاسخ:
ازون جایی که دوستان راه همواری رو درست کردند و من تو این راه لازم نبود وارد بشم تو حوزه ارشد وبلاگ همون ها رو معرفی میکنم که استفاده کنید
وبلاگ دوست خوبم بسیار خوب تهیه شده
این آدرس
mediamanager.blogfa.com
در مورد مدیریت رسانه مطالب زیادی هست که دو سه صفحه اول که با گوگل سرچ میکنید میاد.ازونا استفاده کنید
در مورد مبانی ارتباطات جمعی کتاب مهدیزاده انتشارات همشهری بسیار جامعه. در مورد مدیریت کتاب هزار تست دکتر ونوس و دکتر پرچ هم خیلی خوبه و همچنین کتاب جامعه مدیریت نشر مهربان
توصیه میکنم امتحان آزمایشی هم بدید
در مورد زبان اگه خیلی وارد نیستید لازم نیست وارد بشید فقط تعداد کمی تست که مطمئنید بزنید
در مورد آمار وروش هرچه میتوانید پیشرفت کنید چون تراز رو خ بالا میبره مثل زبان
در مورد بینش هم به دلیل سطح آسونی که داره باید بالا بزنید تا عقب نیفتید از بقیه
باقی منابع من جزوه ست.دوست من در وبلاگش خ کامل توضیح داده مراجعه کنید
یاعلی
سلام سبحان جان
تبریک میگم
با افتخار لینک شدی برادر
پاسخ:
لطف داری برادر
شما هم لینکی داداش
سایت هم مبارک

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی