مدیریت رسانه

یک رسانه انقلابی؛ رسانه ای پویا، جذاب، بر مبنای اصول اسلام و در جهت بیداری انسان ها است.

مدیریت رسانه

یک رسانه انقلابی؛ رسانه ای پویا، جذاب، بر مبنای اصول اسلام و در جهت بیداری انسان ها است.

اولین کنفرانس بین المللی مدیریت رسانه

جمعه, ۵ آبان ۱۳۹۱، ۰۳:۰۴ ب.ظ

نخستین کنفرانس بین­ المللی مدیریت رسانه با مأموریت "بهره­ گیری از دانش و تجربه جهانی برای مدیریت رسانه­ های ایرانی" با حمایت سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و با مشارکت و همکاری مؤسسات و سازمان­های رسانه­ای، آموزشی و پژوهشی و دانشگاه­های صاحب کرسی در حوزه مدیریت رسانه در سراسر جهان، در 29 و 30 بهمن ماه سال 1391 برگزار خواهد شد. در این کنفرانــــــس از استادان، پژوهشـــگران و صاحب­نظــــران حوزه مدیریت رسانه و مدیران مجرب رسانه­ ای دعوت می­شود با ارائه مقاله، سخنرانی، تجارب مدیریتی و برگزاری کارگاههای آموزشی در راستای تحقق هدف اصلی کنفرانس در محورهای معین شده برای کنفرانس همکاری نمایند.

سایت رسمی کنفرانس :  http://www.icmm.ir      http://mmic.irib.ir

 ارسال چکیده مقالات تا تاریخ 15 آبان و اصل مقالات تا 15 آذر 1391

 

محورهای مقالات

 

      مباحث نظری

  • نقد و بررسی نظریه­ های نوین مدیریت رسانه
  • مدیریت رسانه و آینده­ آفرینی
  • بررسی جایگاه اخلاق­ در مدیریت رسانه
  • مدیریت راهبردی در رسانه
  • تفکر راهبردی در رسانه
  • مدیریت رسانه­ های دانش­بنیان
  • مفهوم ­شناسی رسانه پاک
  • چیستی مدیریت رسانه
  • نظارت و ارزیابی در سازمان­های رسانه­ ای

 

       چالش­ها و مسائل مدیریت رسانه

  • بررسی جایگاه آینده ­پژوهی در مدیریت رسانه
  • محیط ­شناسی در مدیریت رسانه
  • بررسی کاربرد نظریه­ های ارتباطات در مدیریت رسانه
  • مدیریت رسانه و افکار عمومی
  • بررسی و مقایسه چشم ­انداز و مأموریت سازمان­های رسانه­ ای
  • بررسی نقش فنّاوری­های نوین ارتباطی در مدیریت رسانه
  • بررسی محیط داخلی سازمان­های رسانه­ ای (منابع انسانی، بودجه، تجهیزات،سازمان­های غیر رسمی، فرهنگ سازمانی، قوانین و مقررات و ....)
  • مدیریت بحران و رسانه
  • معرفی کارکردهای مدیریت رسانه در فرهنگ، سیاست، اقتصاد، و ...
  • مدیریت خلاق و مدیریت خلاقیت و نوآوری در رسانه
  • بررسی رابطه مخاطب و مدیریت رسانه
  • رسانه و مدیریت تغییرات اجتماعی و فرهنگی
  • مخاطب شناسی و مدیریت رسانه
  • جهان امروز و مدیریت رسانه در جوامع چندفرهنگی
  • مدیریت رسانه و تغییرات سبک زندگی
  • بررسی نقش ایدئولوژی در مدیریت رسانه
  • بررسی ­های مناسب برای ارزیابی عملکرد سازمان صدا و سیما (رضایت عمومی، رفتار اجتماعی و ...)
  • فقه رسانه­ای:بایدها و نبایدهای مدیریت رسانه از منظر شریعت اسلامی  ·

 

       مدیریت رسانه در ایران

  • بررسی امکانات و فرصت­های خلق نظریات مدیریت رسانه در ایران
  • بررسی وضعیت آموزش و پژوهش مدیریت رسانه در ایران
  • بررسی هنجارهای رسانه­ ای در جمهوری اسلامی ایران
  • معرفی دستاوردهای مدیریت رسانه در ایران در دوره جمهوری اسلامی ایران
  • بررسی راهبردهای رسانه­ ای برای سازمان صدا و سیما در فضای ملی، جهان اسلام، منطقه­ ای و جهانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی