مدیریت رسانه

یک رسانه انقلابی؛ رسانه ای پویا، جذاب، بر مبنای اصول اسلام و در جهت بیداری انسان ها است.

مدیریت رسانه

یک رسانه انقلابی؛ رسانه ای پویا، جذاب، بر مبنای اصول اسلام و در جهت بیداری انسان ها است.

می گویند فتنه 92 از فتنه 88 سخت تر و سنگین تر است!

جمعه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۰:۵۲ ب.ظ

همینطور روزها جلو میره و شمارش معکوس برای انتخابات شروع میشه. بحث های سیاسی اقتصادی و از همه بیشتر دعواهای سیاسی برا قدرت، بیشتر و بیشتر میشه. انذار های درست و بجا و ترساندن های بیخود که از سیاسی کاری ست نیز! وعده های تو خالی! احساس تکلیف های بی فایده و هزینه بر!!

آن چیزی که این روزها خیلی بهش فکر میشه سنگین و پیچیده بودن این انتخابات هستش. با وجود این همه نامزد خرد و بزرگ، پاک و خاکستری و سیاه، ترسی در برخی دل ها افتاده که نکند این انتخابات تکرار سال 88 شود و خون به دل امت و امام کند.در این زمینه هم انذار هایی از کسان منصف و نا سیاسی کار و همچنین انذار و شانتاژ بیش از حد در بین سیاسی کارها شنیده میشود.

با وجود این همه ابهام و سنگینی فضا نگاه رهبر ، سخنان رهبر دراین چند روز، صحبت های گذشته ایشون در بیان امید به لطف خداوند متعال واقعا آدم رو به تعجب وا میداره که ایشون چطور با این اوضاع انقد خوب پیش بینی انتخابات را در گذشته و حال کردند و چطور از رفتار ملت آگاهند و به ما هم بشارت رفتار خدا پسندانه ملت را بارها و بارها داده اند.همانطور که در انتخابات گذشته مجلس که حتی مسئولین نظر سنجی دقیق و آزموده شده صدا و سیما از مشارکت مردم میترسیدند و انتظار آن حماسه را نداشتند ، رهبر معظم انقلاب با اعتماد به وعده الهی و با بشارت به این حماسه مشارکت مردم در آن انتخابات نشان دادند که فقط امام است که امت خود را می شناسد!!

چند وقت پیش در بازدیدی که رهبر معظم انقلاب از دستاورد های ارتش جمهوری اسلامی داشتند از سوی ارتشی ها خطاب به رهبر معظم انقلاب سرودی خوانده شد که او را نوح کشتیبان این انقلاب دانستند.واکنش رهبر انقلاب به آن شعر این بو دکه بنده از این توصیفات به خودم می لرزم!

بماند که ما در دل شما را این کشتیبان و نایب صاحب الزمان میدانیم؛ میخواهم بگویم شما آنجا با توضیح مقصود آن بیت فهماندید که شما را اینطور خطاب نکنیم اما همانجا اعتقاد خود به نصرت امام زمان را با این شعر بیان کردید. آری شما چرا باید غمی داشته باشید وقتی امام زمان را دارید. وقتی کشتیبان شما امام زمان عج هست خیلی تعجبی ندارد این مشی و چشم انداز از شما.این اعتماد شما به امت از اعتماد و ایمان شما به صاحب این مملکت نشآت میگیرد.

چه غم دیوار امت را که دارد چون تو پشتیبان

چه باک از موج بحر آن را که باشد نوح کشتیبان

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۲۷
سبحان رضائی

نظرات  (۱)

با سلام

به وبلاگ حقیر سر بزنید و 2 نامه را که نوشته ایم در صورت امکان امضاء کرده و به دیگر دوستان فضای مجازی نیز اطلاع دهید که امضاء کنند. نامه اول خطاب به دکتر احمدی نژاد و تقدیر از زحمات 8 ساله ایشان می باشد. نامه دوم خطاب به رییس قوه قضائیه در راستای محاکمه فتنه گران دروغگوی سال88 و دشمنان رای ملت می باشد که متاسفانه 4 سال است به دلایل نامشخص به تاخیر افتاده است. منتظر حضور و همکاری شما



ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی